وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

پیمایش غار سرنی نیشابور توسط؟

ایوب امین الرعایا دوشنبه شب گذشته در جلسه هیات کوهنوردی نیشابور گزارشی از پیمایش غار سرنی نیشابور ارائه کرد وی همچنین از پیدا شدن غاری فنی در نیشابور بسیار خرسند بود.

لطف کنید قبل از ادامه مطلب بخوانید : لینک اصلی خبر 

نفوذ در این غار و یا هر غار دیگر در نیشابور طبق گفته امین الرعایا از هر بابت جای خرسندی و خوشحالی دارد ولی باید پرسید که نیشابور در این برنامه و پیمایش چه جایگاهی داشته است؟

در لینک اصلی خبر و گفته های امین الرعایا این مطلب کاملا مشهود بود :

گفته های آقای امین الرعایا :

·         "در کلاسی که جناب آقای صادقی در کورد غارنوردی گذاشته بودند بنده با آقای بلاغی آشنا شدم و ایشون از بنده در مورد وجود غاری آبی در نیشابور سوال پرسیدند و بنده هم غار سرنی رو به ایشون معرفی کردم . . . . .  "

·         "قرار بود بارها با قاطر به منطقه حمل بشه ولی بدلیل ناهماهنگ بودن امور بارها (منظور جناب آقای امین الرعایا لوازم غواصی و فنی  آقای بلاغی و همراهشون بود) با پشت به منطقه حمل شد  . . . . . . "

متن اصلی خبر :

  • تیم نقشه بردار: : سارا عدالتیان ، سجاد محب الاسلام ، وحید هاشمیان

نیشابور فقط توانسته یک نماینده در تیم سه نفره نقشه بردار داشته باشد گرچه که راهنما و باربر های محلی نمایندگان دیگر نیشابور در این حرکت قابل توجه بوده اند . . . .

آیا بهتر نبود اکتشاف این غار را که یکی از منابع طبیعی محیط زیستی نیشابور است به آینده ای موکول می کردیم تا نیروهای نیشابور خود بتوانند کار اکتشاف را انجام دهند با توجه به اینکه طبق گفته خود جناب آقای امین الرعایا دوستانی در نیشابور کار غواصی را شروع کرده اند؟ و دیری نخواهد پایید که به نقطه غواصی در غار هم برسیم.

منابع ملی و طبیعی فقط متعلق به امروزیان نیستند دوستان