وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

برای کسب عنوان به مسابقات آسیایی میروم به مربی اروپایی احتیاج دا

سنگنورد خراسانی تیم ملی ایران در آستانه مسابقات آسیایی گفت: حریفانم را نمی‌شناسم ولی ناامید هم نیستم.

ایمان احسانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، در آستانه اعزام تیم ملی سنگنوردی ایران به مسابقات آسیایی چین، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره‌های گذشته عضو تیم جوانان و نوجوانان بوده‌ام در حال حاضر هیچ شناختی از حریفان خود ندارم.

وی افزود: با این حال تمام تلاشم را کرده و با انجام تمرینات زیاد آمادگی خوبی کسب کرده‌ام و با وجود اینکه سطح مسابقات بسیار بالاست، ناامید نیستم و هدفم کسب مقام است.

وی درباره تیم ملی سنگنوردی ایران گفت: در این دوره حمید توزنده‌جانی به همراه من از نیشابور در تیم ملی حضور داریم و فرناز اسماعیل‌زاده از زنجان نیز در بخش سرعت و داوود رکابی و الناز رکابی از زنجان در بخش سختی کار در این دوره از مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت.

احسانی‌فر تصریح کرد: حدود 10 کشور در مسابقات حضور دارند و حریفان اصلی ما از کشورهای چین، قزاقستان و اندونزی هستند که قهرمان جهان نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

این سنگ‌نورد 20 ساله ادامه داد: در تیم ملی مربی ثابتی نداریم و زیر نظر مربی شخصی‌مان تمرین می‌کنیم. البته این مساله به درخواست خودمان است چون دانش مربیان ایرانی از اطلاعات ورزشکار بیشتر نیست و تنها نزدیک مسابقات برای هماهنگی، با هم تمرین می‌کنیم در غیر این صورت تمریناتمان انفرادی است.

وی افزود: درخواست ما از فدراسیون این است که یک مربی اروپایی با دانش روز به کشور بیاورند که در این صورت با توجه به پتانسیل‌های خوب کشور پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.

احسانی‌فر خاطرنشان کرد: با این وجود از زحمات ابوالفضل فولادی، مربی خوب و با تجربه نیشابور که تمرینات من و حمید توزنده‌جانی زیر نظر وی دنبال می‌شود، تشکر و قدردانی می‌کنم.

سنگنورد خراسانی تیم ملی در خصوص هیات خراسان رضوی نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه در استان به دلیل شهرستانی بودن‌مان هیچ توجهی به ما نمی‌کنند، حتی برای اعزام من و حمید توزنده‌جانی یک مراسم بدرقه هم گرفته نشد، از نظر مالی نیز هیچ اسپانسر و حامی مالی در این رشته نداریم و تمامی مخارج بر عهده خودمان است.