وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

شیرباد و حادثه

 

هیات کوهنوردی در هفته قبل اقدام به برگزاری برنامه فوق العاده ای به صورت شبمانی در ارتفاعات شیرباد کرد که این برنامه در روز اول با حادثه و مصدومیت یکی ازاعضا ( آقای یونس رضوی) از روند پیش بینی شده باز ماند و تیم اقدام به انتقال آقای رضوی به پایین کرد و با توجه به حضور افراد پیشکسوت و با سابقه ای همچون ایوب امین الرعایا و سید صامر ابراهیمی و دیگر عزیزانی که در برنامه حضور داشتند این انتقال با بهترین شکل ممکن به طرف روستا و نهایتا اورژانس صورت گرفت.


آخرین آخبار وضعیت فعلی آقای رضوی: مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ و وضعیت عمومی عالی

بیواک

 

هفته گذشته دو نفر از سنگنوردان یا بهتر بگیم مربیان سنگنوردی نیشابور اقدام به شبمانی  و بیواک روی دیواره کمر کندول در منطقه میر آباد کردند که این برنامه با موفقیت به پایان رسید.

آقای اسماعیل تقی آبادی و سجاد محب الاسلام هفته گذشته  با بیواک در روی این دیواره اولین تجربه(به احتمال قریب به یقین) بیواک در دمای تقریبی ۲۰- تا ۲۵- رو داشتند. ضمن تبریک به این دو سنگنورد خوب نیشابوری آرزوی موفقیت و ادامه پر رنگ تر فعالیتهاشون رو از خداوند متعال خواستاریم.

آخرین اخبار

 

با سلام خدمت تمامی همنوردان عزیز و گرامی:

    بدون مقدمه باید خدمت شما همنوردان عزیز این مورد رو عارض بشم که با توجه به اختلاف نظر هایی که در تیم مدیریتی وبلاگ پیش اومده بود و با توجه به این موضوع که طبق اساسنامه این وبلاگ تمامی موارد قبل از ثبت باید توسط تمامی افراد (تیم مدیریتی)تایید بشن ؛ چند صباحی بود که این وبلاگ هیچ موردی به ثبت نرسوند البته جهت اطلاع همنوردان دلیل این اختلاف نظرات تصمیم گیری در مورد خط مشی وبلاگ در سال آتی بود که بحمد ا... مرتفع شد.

در همین راستا بر آن شدیم که به پاره ای از آخرین اتفاقات و اخبار کوهنوردی شهرستان را به صورت تیتر وار اشاره ای داشته باشیم:

۱- میزبانی ایوب امین ارعایا در رابطه با برگزاری مسابقات کشوری کارکنان راه آهن در نیشابور

۲- زمزمه هایی از صعود یک هفت هزار متری در برنامه آینده هیات کوهنوردی شهرستان

۳- شرکت چند نفر از اعضای این هیات در تست ورودی مربیگری درجه 3 کوهپیمایی

۴- شروع تمرینات فشرده تر چند نفر از کوهنوردان با سابقه و فنی نیشابور در دو ماه اخیر که سال قبل قصد صعود به برودپیک را کرده بودند در برنامه هایی مانند: کوهپیمایی خرو ، قوچگرد ، شبمانی شیرباد ، کوهپیمایی های سنگین یک روزه و شروع با ثبات تر برنامه های میان هفته هم از دیگر اخبار شهرستان بود که ما پیگیر اخبار دقیق تر این برنامه ها هستیم که اونها رو به ثبت برسونیم.


 در پایان هم باید بگیم که اگر مطلبی ناقص ثبت شده عذر خواهی مارو پذیرا باشید.