وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

دماوند

 

هیات کوهنوردی نیشابور پس از چندین برنامه آماده سازی به قصد صعود زمستانه قله دماوند بام ایران به سرپرستی آقای فتحی امروز ساعت ۴ بعدازظهر از محل هیات کوهنوردی راهی پلور شد.(احتمالا پلور)

نکته قابل توجه عدم حضور آقای حمید میر بلوک در این برنامه بود.

مسابقات امداد و نجات

 

پنج شنبه هفته گذشته تیمی ۴ نفره متشکل از  آقایان مجید نیک منش ؛ ایمان شاکری ؛ محمد ایزدی و کاوه محمدیان به سرپرستی آقای محمد خانی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیشابور جهت حضور در صعود سراسری امدادگران استان خراسان رضوی عازم شهرستان قوچان شدند و پس از صعود موفقیت آمیز قله سرآخور به سلامت به نیشابور باز گشتند.

لازم به ذکر است تیم نیشابور عنوان برترین تیم امدادی را به خود اختصاص داد.

گزارش صعود زمستانی بینالود

 

طبق قرار قبلی ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه اعضای شرکت کننده در محل میدان آزادی گرد هم آمدند و بعد از چک کردن تجهیزات ساعت ۸:۳۰ تیم بوسیله یک دستگاه اتوبوس به سمت روستای عیش آباد به راه افتاد و پس از رسیدن به روستا وسیله نقلیه تعویض شد و ادامه راه را بوسیله دو دستگاه اشمیتز(نوعی کامیون جهت حمل تجهیزات و ادوات نظامی) تا منطقه کمر کندول ادامه دادند. تیم به سمت بالا حرکت کرد و تا قبل از تاریکی هوا به پناهگاه رسید. تعدادی از افراد که تجهیزات و آمادگی بهتری داشتند شب را در چادر به سر بردند و تعدادی از افراد هم ترجیحا در پناهگاه . صبح روز بعد تیم ساعت ۵:۳۰ از پناهگاه به راه افتاد و حدود ۴۰ نفر از اعضا موفق شدند حضور خود را بر بام خراسان به ثبت برسونند و با صحت و سلامت به پناهگاه برگشتند و پس از جمع کردن کمپ ساعت ۱:۳۰ به سمت پایین به راه افتادند و بوسیله همان دو خودروی قبلی که از طریق آقای نیک منش از تیپ ۲۱ امام رضا(ع) هماهنگ شده بود مستقیما به میدان آزادی منتقل شدند.


ضمنا سرپرت برنامه آقای صامر ابراهیمی بودند و با توجه به کسالت مادرشون نتونستند به این برنامه بیان ؛ با آرزوی شفای کلیه مریضان

بینالود

 

برنامه صعود زمستانی قله بینالود این بار هم همانند سالهای گذشته با موفقیت به پایان رسید.

این برنامه که به مدت ۲ روز به طول انجامید ؛ از شرایط آب و هوایی کاملا مساعدی برخوردار بود و نا گفته نماند که گروههای کوهنوردی شهرستان هم از این برنامه استقبال بسیار خوبی کرده بودند.

در ضمن در کنار این برنامه ؛ برنامه ای یک روزه (جمعه) به سرپرستی آقای حمید میربلوک نیز با موفقیت انجام شد.

نائب رئیس

 

در پی بخشنامه های مکرر سازمان تربیت بدنی مبنی بر ورود بانوان در بخش اجرائی هیئت های ورزشی  به عنوان رئیس یا نائب رئیس:

ایوب امین الرعایا ریاست هیات کوهنوردی نیشابور در جلسه این هفته تصدی سرکار خانم زری سلیمانی را به عنوان نائب رئیس هیات کوهنوردی اعلام کردند.

خانم سلیمانی از کوهنوردان توانمند و با سابقه شهرستان هستند که سرپرستی گروه کوهنوردی کوهسار نیشابور را نیز به عهده دارند.

ما هم از طرف مدیریت وبلاگ ضمن عرض تبریک به جامعه کونوردی‌ مخصوصا جامعه کوهنوردی بانوان و گروه کوهسار؛ تبریک ویژه ای به سرکار خانم سلیمانی عرض می نمائیم.

نیشابور و تراژدی برون مرزی

 

بالاخره بعد از کلی حساب و کتاب این بار:

هیات کوهنوردی نیشابور این بار قصد  صعود به قله هفت هزارمتری سامانی را کرده است .

(اطلاعات دقیق از این قله و چگونگی برنامه و زمانبندی آن را به زودی به اطلاع شما خواهیم رساند)