وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

مسابقات مربیان نجات کشور و یک نماینده از نیشابور

خبر جالب در مورد اعزام آقای ایمان شاکری به عنوان تنها نماینده ی نیشابوری به همراه دو نفر دیگر از منتخبین استان به اولین دوره ی مسابقات کشوری مربیان امداد و نجات کوهستان.

...

بعد از ظهر یکشنبه ی هفته ی گذشته آقایان حمید میربلوک و رضا فتحی به قصدصعود به قله ی علم کوه عازم منطقه ی کلاردشت شدند.

پیام تسلیت

دو شنبه بعد از ظهر جمعی از کوهنوردان نیشابوری به همراهی ایوب امین الرعایا ریاست هیئت کوهنوردی شهرستان پس از چند روز از وقوع حادثه ی دلخراش سقوط مربی ارزنده ی کوهنوردی استان مرحوم مجید وحیدیان عازم مشهد شدند و از طرف کوهنوردان نیشابوری با خانواده ی آن مرحوم و همچنین هیئت کوهنوردی استان ابراز همدردی نمودند.

روحش شاد و یادش گرامی باد

ادامه فعالیت ها توسط کوهنوردان

-       -  تنی چند از کوهنوردان شهرستان نیشابور که از اعضای هیئت کوهنوردی نیشابور نیز در بین خود داشتند اقدام به اجرای برنامه سنگنوردی به مربیگری مجید نیک منش و صامر ابراهیمی در دره بوژان نمودند سرپرستی این تیم که امروز صبح با 15 دقیقه تاخیر ساعت 05:15 از فلکه آزادی نیشابور راه افتاد را آقای ابوترابی (از کوهنوردان قدیمی) بر عهده داشتند.

-       -  گروه کوهنوردی صبای نیشابور به سرپرستی آقای شادمهر تقی آبادی امروز کمپ آخر و حمله خود را در دماوند برقرار کردند.

- تیمی که به سرپرستی خانم سلیمانی عازم البرز مرکزی (خلنو بزرگ) شده بود امروز به نیشابور بازگشت. راهنمایی این تیم را آقای علی مختاریه از قدیمی ترین کوهنوردان نیشابوری بر عهده داشتند

بازگشت از دماوند

تیم کوهنوردی بانوان هما روز شنبه این هفته از دماوند بازگشت. در طی این صعود چهار نفر از اعضای این تیم شش نفره که دو نفر از آنان مرد بودند و به عنوان راهنمای تیم (آقای سید آبادی) و فیلمبردار (آقای حمداد) تیم هما را همراهی می کردند به قله صعود کردندلازم به ذکر است سرپرستی این حرکت را خانم لطفی بر عهده داشتند.

چند خبر

 

ـ تیم هیئت کوهنوردی نیشابور پس از صعود قله دماوند از جبهه غربی و فرود از جبهه جنوبی در کمال صحت وسلامت به نیشابور مراجعت کردند.

 

ـ تیم هما امروز به مقصد دماوند حرکت می کند.این تیم هفته گذشته بر روی قله های کلاغان و زرگران حرکت هایی داشته که باعث بالا بردن توان جسمی افراد شده , با توجه به اینکه این تیم بسیار نوپاست برنامه صعود این قله کمی دور به نظر می آید و بهتر بود یک چنین برنامه هایی بعد از کمی با تجربه تر شدن افراد تیم انجام می گرفت.

 

ـ تیم بانوان هیئت دیروز به سمت بینالود حرکت داشت تا برای برنامه البرز مرکزی آمادگی بیشتری داشته باشد.

 

ـ اجرای برنامه سنگنوردی دو روزه در منطقه اخلمد توسط باشگاه سنگنوردی فولاد به سرپرستی آقای ایمان شاکری.