وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

سفر معنوی تفتان و تعطیلی برنامه هیئت کوهنوردی نیشابور

هفته گذشته تیمی 25 نفره به سرپرستی مهدی امیرزاده (یکی از پیشکسوتان هیئت کوهنوردی نیشابور) راهی تفتان شد.
جمعه گذشته هیئت کوهنوردی نیشابور برنامه تجهیز جانپناه دوشهید را در تقویم داشت به سرپرستی علی مختاریه (یکی دیگر از پیشکسوتان هیئت کوهنوردی نیشابور) که برنامه با دونفر (خود ایشان و محمود حسین زاده) اجرا شد.

ادامه مطلب ...

گزارش برنامه کاووش در غارشیربند دامغان:5 و 6/9/89

 

طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط یکی از پیشکسوتان محترم باشگاه دماوند بایکی از اعضاء در شهرستان دامغان مبنی بر وجود غاری در یکی از املاک شخصی یکی از شهروندان این شهرودعوت ایشان برای کاووش بیشتروتهیه کروکی علمی و استاندارد در روزچهارشنبه ساعت23 به دعوت اعضای محترم باشگاه دماوند وانجمن غارنوردان ایران(درحال تاسیس)تعداد 3نفر از اعضای هیات کوهنوردی نیشابوربه طرف دامغان حرکت می کنیم.
ساعت 10صبح روزپنجشنبه 5/9/89 در محل فلکه ورودی شهر باراهنماقرار داریم پس از آمدن آقای عباسیان بلافاصله به طرف مقصد حرکت میکنیم.مسیر حرکت مابه طرف جاده آستانه وملک شخصی یکی از اهالی دامغان است .پس ازحدود یک ساعت رانندگی در جاده خاکی که به یک معدن گچ خام منتهی میشودوطی 23 کیلومترراه در محل ملک ایشان که کلاته شیربند نام دارد توقف می کنیم.طبق صلاحدید سرپرست برنامه قرار شد که بعد از صرف نهار همگی آماده کار شویم.در ساعت 13:30به طرف دهانه براه می افتیم .لازم به ذکر است که تا دهانه غار را می توان با ماشین طی کرد.

ادامه مطلب ...

خطابیه

 

با سلام 

تیم مدیریتی وبلاگ با توجه به حاشیه های بوجود آمده در مورد وبلاگ در این اواخر  لازم دانست که خطابیه ای در مورد مسایل پیش آمده بر روی وبلاگ قرار دهد تا خط مشی این وبلاگ دوباره یاد آوری و اطلاع رسانی شود. 

ادامه مطلب ...

حادثه در قله اورس


روز جمعه در پی برگزاری یکی دیگر از برنامه های تقویم هیئت کوهنوردی نیشابور به سرپرستی علی رستمی حادثه ای در منطقه ارتفاعات روستای رود اتفاق افتاد که منجر به شکستگی مچ و
آسیب دیدن پای یکی از اعضای برنامه (طالب یزدان پناه) شد. ماجرا از آن قرار است که وی پس از
درگیر شدن با سنگ در قسمتی از مسیر, بدلیل ریزشی بودن صخره , پس از گرفتن گیره و باالطبع بخاطر مستحکم نبودن گیره سقوط کرد.
کاوه محمدیان که از اعضای جوان و فعال هیئت کوهنوردی نیشابور می باشد با بستن آتل به دست وی اقدامات اولیه را در راستای امداد رسانی های اولیه انجام داده و سپس وی پس از چند ساعت کوهپیمایی به اورژانس منتقل شد.
قابل ذکر است مصدوم دیروز در اتاق عمل بوده و حال فعلی وی کاملا خوب می باشد.

 

دایه مهربان تر از مادر

دیشب حسین امانی رییس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی به همراه آقایان صباغیان - ناجی و مذهبی به نیشابور آمد و در جلسه هفتگی هیئت کوهنوردی شهرستان نیشابور شرکت کرد.   

ادامه مطلب ...