وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

گزارش صعود بینالود به مناسبت 22 بهمن هیات کوهنوردی نیشابور

هیات کوهنوردی نیشابور بیستم و بیست و یکم طبق روال هرساله قله بینالود را به مناسبت 22 بهمن و گرامیداشت این ایام صعود کرد.

در این صعود که سرپرستی آن را حبیب الله فتح آبادی (رئیس هیات کوهنوردی نیشابور) بر عهده داشت 60 نفر از کوهنوردان نیشابور ، گرگان و بجنورد حضور داشتند.

ادامه مطلب ...

گزارش کامل صعود زمستانه دماوند هیات کوهنوردی نیشابور

جمعه شب مورخ 23/10/1390 تیم 10 نفره هیات کوهنوردی نیشابور به سرپرستی محمد قاراچشمه ، نیشابور را توسط قطار به مقصد تهران ترک کرد.صبح روز بعد پس از پیاده شدن از قطار، ساعت 6:30 تیم به سمت رینه حرکت کرد که به دلیل بارش  و لغزندگی جاده ساعت 12 ظهر با تاخیر به رینه رسیدیم.


ادامه مطلب ...

سهمیه ۱۰۰٪ نیشابور از استان خراسان

رضا  فتحی رضا شادابی مصطفی یزدی و ایوب امین الرعایا نفراتی بودند که به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در صعود زمستانه بین المللی دماوند شرکت نمودند و این یعنی کوهنوردی جدی  استان خراسان رضوی در نیشابور خلاصه شده و این صعود خود به تنهایی دلیلی محکم و قوی بر این امر است


بازگشت اقتدار آمیز هیات کوهنوردی و باشگاه بینالود

  • باشگاه کوهنوردی بینالود پس از تلاشی بی  نظیر بر روی علم کوه با تصمیمی شجاعانه به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی حاضر و هم چنین خطرات موجود به نیشابور بازگشت.این تیم پس از دوروز تلاش در منطقه علمکوه از کشتی سنگ اقدام به برگشت کرد و امروز صبح وارد نیشابور شد.  به کادر فنی این تیم و سرپرستی تیم بخاطر این تلاش زیبا و ستودنی خسته نباشید عرض می کنیم.
  • تیم 32 نفره هیات کوهنوردی نیشابور نیز با 100% موفقیت امروز صبح از تفتان بازگشت.