وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

اتاق جدید هیئت از گذشته تا کنون

 

...پس از مدت زمانی که کارهای هیئت کوهنوردی نیشابور در زمان ریاست آقای مختاریه به حالت تعلیق در آمده بود کوهنوردان وقت تصمیم گرفتند که سروسامانی به وضعیت هیئت داده شود و به همین دلیل به دنبال شخصی بودند که بتواند بهتر به امور رسیدگی کند تا بالاخره جناب آقای دادفر برای این کار دعوت شد.

در آن زمان جناب آقای بلال ریاست تربیت بدنی نیشابور را عهده دار بودند که در جلسه معارفه آقای داد فر حضور بهم رسانده بودند ولی متاسفانه آقای مختاریه در آن جلسه حضور نداشتند و جلسه به تعویق افتاد تا اینکه در جلسه بعدی که چندی از کوهنوردان مشهدی هم حضور داشتند آقای دادفر به عنوان ریاست جدید هیئت کوهنوردی نیشابور معرفی شدند. در همان جلسه یک اتاق از خوابگاه های تربیت بدنی به عنوان دفتر در اختیار هیئت قرار گرفت.

چند وقت اتاقی بزرگتر در همان ساختمان به امور هیئت اختصاص داده شد که اولین دیواره هیئت هم در همین اتاق برپا شده بود.

...تا چند وقت پیش جلسات هیئت در یک اتاق از اتاق های اور ورزش بانوان اجرا میشد و اتاقی دیگر هم بابت انبار هیئت در اختیار داشت که بعد از آن یک اتاق دیگر به عنوان انبار به هیئت متعلق شد و انبار قبلی به اتاق کامپیوتر تبدیل شد. تا این که هفته پیش بدلیل اینکه اتاق قبلی کوچک بود و افراد مجبور بودند روی زمین بنشینند یک اتاق دیگر به هیئت کوهنوردی نیشابور داده شد و جلسه هفته پیش در کانی نو وجدید برپا شد.