وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

جلسه هفتگی هیئت کوهنوردی نیشابور

 

جلسه این هفته بدون حضور ایوب امین الرعایا : رئیس هیئت کوهنوردی نیشابور و رضا فتحی نایب رئیس هیئت و به ریاست محمود حسین زاده شروع شد.

طبق روال همیشگی تیم ها گزارش هفتگی خود را ارائه کردند. با توجه به گزارش ها بیشترین فعالیت در هفته گذشته در منطقه بینالود انجام شده است.

از آن جمله می توان به انجام برنامه یک روزه صعود بینالود توسط صامر ابراهیمی (پدر کوهنوردی نیشابور) , صعود یک روزه کلاغان در یک برنامه مشترک بین تیم های کوهنوردی کوهسار و فولاد به سرپرستی مجید نیک منش و همچنین میزبانی یکی از اعضای تیم کوهنوردی دانشگاه باهنر کرمان توسط سه تن از اعضای تیم کلونی به سرپرستی سرکار خانم حسینی در غالب یک برنامه شب مانی اشاره نمود.

در ادامه جلسه هیئت کوهنوردی ایوب امین الرعایا و رضا فتحی به جلسه رسیدند که علت تاخیر آنان شرکت در جلسه ای در مشهد با فدراسیون کوهنوردی خراسان در خصوص صعود سراسری آخر هفته  بوده است که بر اساس آن هیئت کوهنوردی نیشابور هیچگونه مسئولیتی را در قبال این صعود بر عهده نخواهد گرفت که دلیل آن بر آن علت است که بعد از گذشت چندین سال و اثبات اینکه در نیشابور نیروهایی در حد و اندازه های استان دست به فعالیت زده اند هنوز فدراسیون برای انجام یک چنین صعودی به دلایلی که ریشه آن به مادیات می رسد از دخالت نیروهای نیشابوری در صعود جلوگیری به عمل آورده است.

نتیجه آنکه هیئت کوهنوردی نیشابور خود به تنهایی صعودی را ترتیب خواهد داد که با صعود سراسری هماهنگ خواهد بود.