وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

جسته گریخته از تیم کلونی شهرستان و هیئت کوهنوردی

 

  تیم کلونی در آخرین برنامه های اجرایی خود در سال 1386 رو به برنامه هایی برای بالا بردن سطح کار فنی اعضای خود رو آورده است. اجرای برنامه درای تولینگ در سه شنبه هفته پیش مورخ 8/12/85 و اجرای برنامه سنگنوردی در همین سه شنبه(15/12/85) نشان از این دارد که در یک برنامه هیمالیا نوردی نه تنها بحث هایی از قبیل قدرت بدنی , هماهنگی اعضای تیم و... اهمیت دارند بلکه سطح کار تیم نیز مد نظر مربیان و برنامه ریزان این تیم برای اجرای همچنین برنامه ای هست.

 

در جمعه ای که پیش رو داریم هیئت کوهنوردی نیشابور آخرین برنامه تقویم خود را که همانا درختکاری می باشد را اجرا خواهد کرد و کوهنوردان نیشابور در یک برنامه مشترک سال را با بازسازی سال تمام خواهند کرد.این برنامه در منطقه حیدریه نیشابور که یک منطقه حفاظت شده نیز هست اجرا می شود.

با توجه به این که هیئت کوهنوردی نیشابور در سال های پیش و همچنین در میان سال در بحث محیط زیست فعال بوده امسال  2700 اصله درخت ارس به نیشابور اختصاص داده شد و یک تیم کارشناسی از تهران به منطقه آمدند تا وضعیت منطقه را ارزیابی نمایند و در نتیجه آن یک محدوده چهار هکتاری در نظر گرفته شده تا درختکاری در همان محدوده به طور متراکم کاشته شود و از حالت پراکنده که در سال های گذشته انجام می شد جلو گیری به عمل آید.قرار است در قالب همان تیم کارشناسی نتایج این حرکت در منطقه در سال های آینده ارزیابی نیز بشود.