وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

علم کوه

 

روز سه شنبه مورخ ۲۳/۵/۸۶ تیمی متشکل از ۹ نفر به سرپرستی مجید نیک منش به قصد صعود قله علم کوه نیشابور را ترک کردند و پس از رسیدن به رودبارک در روز چهار شنبه به استراحت پرداختند. تیم صبح روز پنج شنبه ۲۵/۵/۸۶ بوسیله یک دستگاه نیسان به بریر عزیمت کرد و بعد از چندین ساعت کوهپیمایی و گذشت از سر چال در بعد از ظهر همین روز کمپ خود را در علم چال برپا کرد و به استراحت پرداخت.

روز جمعه ۲۶/۵/۸۶ تعداد ۷ نفر از اعضای تیم به صعود قله شاخک شرقی از مسیر سیا سنگها پرداخت و مجددا به علم چال بازگشت .

روز شنبه ۲۷/۵/۸۶ کل تیم به گردنه شانه کوه رفت و بعد از پایین آمدن و کمی راهپیمایی در یخچال به کمپ بازگشت.

روز یکشنبه ۲۸/۵/۸۶ برنامه با ایجاد دو تیم شروع شد که یک تیم ۵ نفره بر گرفته از آقایان مجید صداقتی فر؛علیرضا محسن آبادی؛ مجید زرگرانی و مجید همت آبادی به سرپرستی جبار صادقی به صعود قله تخت سلیمان پرداخت و تیم دوم متشکل از آقایان حمید درخشان ؛ایمان شاکری؛هادی نعمتی نژاد و مجید نیکمنش از مسیر گرده موفق به صعود قله علم کوه شدند . نا گفته نماند که در این صعود آقای ایمان شاکری نیز موفق به صعود سنگ سماور شد.

روز دوشنبه ۲۹/۵/۸۶ تیم از علم چال به سمت پایین حرکت کرد و تا ساعت ۱:۳۰ به بریر رسید و بوسیله یک دستگاه نیسان به رودبارک  منتقل شد و ساعت ۳ بعد از ظهر بوسیله یک دستگاه مینی بوس از رودبارک حرکت و روز سه شنبه ۳۰/۵/۸۶ ساعت ۴ بعد  از ظهر تیم به نیشابور رسید و برنامه در محل هیئت کوهنوردی به پایان رسید .

ادامه اکتشاف غار (کمر اما)

 

روز سه شنبه هفته گذشته برنامه ای فوق العاده جهت ادامه اکتشاف غاری در منطقه  کمراما (رودخانه گنجی) به سرپرستی ایمان شاکری  برگزار شد که با تمام تلاش انجام شده بر روی دو مسیر سرانجام بعد از شش ساعت کار سنگین این دوراه از چپ و راست به هم منتهی شدند و در انتهای غار میدانگاهی بوجود آمد.

 

 

جلسه هیئت(۱۵/۵) وچند خبر . . .

 

۱-طبق معمول گزارش گروه ها

۲-گزارشی از ادامه کاراکتشاف غاری در کمراما توسط ایمان شاکری

۳-خبری توسط مجید نیک منش از اعزام سه غارنورد به کشور سوریه جهت پیمایش عمیق ترین غار دنیا بود که آقای حاجی بیگلو از بازگشت این تیم از آن کشور قبل از اجرای برنامه بود که دلیلش معلوم نیست

۴-وخبرهای سعید حاجی بیگلواز:

 بازگشت تیم ایران از صعود نا موفق  به قله برودپیک

اعزام حمید توزنده جانی و علی برات زاده به مسابقات جهانی سنگ نوردی در کشور چین

 . . . و


:پاورقیآخرین خبر رسیده اگه صحت داشته باشه می تونه آینده درخشانی رو برای هیئت رقم بزنه اونم از شروع کار هیئت در مورد اکتشاف غار هایی که به عقیده خیلی ها . . . اما نا گفته نماند که هیئت قدرتمنده هم غارنوردها هم بقیه بچه ها

جلسه هیئت

 

مطلب خاصی نبود . . .

کمر کندو

 

برنامه این هفته هیئت که طبق تقویم اخلمد بود به علت پاره از مشکلات در منطقه کمر کندو انجام شد. این برنامه با سرپرستی مجید نیکمنش و با اجرای چند صعود به روش دیواره نوردی ادامه یافت و در پایان به بازدید غاری در منطقه کمر اما ختم شد.