وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

علم کوه

 

روز سه شنبه مورخ ۲۳/۵/۸۶ تیمی متشکل از ۹ نفر به سرپرستی مجید نیک منش به قصد صعود قله علم کوه نیشابور را ترک کردند و پس از رسیدن به رودبارک در روز چهار شنبه به استراحت پرداختند. تیم صبح روز پنج شنبه ۲۵/۵/۸۶ بوسیله یک دستگاه نیسان به بریر عزیمت کرد و بعد از چندین ساعت کوهپیمایی و گذشت از سر چال در بعد از ظهر همین روز کمپ خود را در علم چال برپا کرد و به استراحت پرداخت.

روز جمعه ۲۶/۵/۸۶ تعداد ۷ نفر از اعضای تیم به صعود قله شاخک شرقی از مسیر سیا سنگها پرداخت و مجددا به علم چال بازگشت .

روز شنبه ۲۷/۵/۸۶ کل تیم به گردنه شانه کوه رفت و بعد از پایین آمدن و کمی راهپیمایی در یخچال به کمپ بازگشت.

روز یکشنبه ۲۸/۵/۸۶ برنامه با ایجاد دو تیم شروع شد که یک تیم ۵ نفره بر گرفته از آقایان مجید صداقتی فر؛علیرضا محسن آبادی؛ مجید زرگرانی و مجید همت آبادی به سرپرستی جبار صادقی به صعود قله تخت سلیمان پرداخت و تیم دوم متشکل از آقایان حمید درخشان ؛ایمان شاکری؛هادی نعمتی نژاد و مجید نیکمنش از مسیر گرده موفق به صعود قله علم کوه شدند . نا گفته نماند که در این صعود آقای ایمان شاکری نیز موفق به صعود سنگ سماور شد.

روز دوشنبه ۲۹/۵/۸۶ تیم از علم چال به سمت پایین حرکت کرد و تا ساعت ۱:۳۰ به بریر رسید و بوسیله یک دستگاه نیسان به رودبارک  منتقل شد و ساعت ۳ بعد از ظهر بوسیله یک دستگاه مینی بوس از رودبارک حرکت و روز سه شنبه ۳۰/۵/۸۶ ساعت ۴ بعد  از ظهر تیم به نیشابور رسید و برنامه در محل هیئت کوهنوردی به پایان رسید .