وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

معجزات کوهنوردی

 

چندین روز از انتصاب قدرتمند آقای شمقدری به عنوان رییس هیئت کوهنوردی استان خراسان رضوی می گذرد و حتما مطلع هستید که شهرستان نیشابور و هیئت کوهنوردی شهرستان نیشابور با دارا بودن سه حق رای بیشترین حق رای را در بین کلیه شهرستان های استان خراسان رضوی دارد.  

 

 فکر می کنید نمایندگان هیئت کوهنوردی نیشابور چه کسانی بودند؟

 

گزینه ای که هیچ نیازی به فکر کردن ندارد و به ذهن هر شخصی خطور می کند 0رییس هیئت کوهنوردی است . جناب آقای نیک منش به عنوان مسئول هیئت کوهنوردی نیشابور در این جلسه حضور داشتند. همانگونه که می بینید هنوز هیچ معجزه ای صورت نگرفته و شرایط عادی است.

 

گزینه بعدی حمید توزنده جانی به عنوان نماینده سنگنوردان نیشابور است. نیشابور به دلیل اینکه قدرت بلامنازع سنگنوردی در ایران است توانسته یک حق رای دیگر بدست بیاورد. تا اینجا هم معجزه ای صورت نگرفته و همه چیز بر اساس روال عادی انجام شده است.

 

گزینه بعدی خانم معجزه زری سلیمانی معجزه است!!! معجزه اینجاست .  چرا؟ پس بشنوید....

 

خانم سلیمانی در گذشته ها معاون هیئت کوهنوردی نیشابور بودند و می توانستند به عنوان نماینده بانوان شهرستان در این گونه جلسات شرکت کنند ولی اکنون فقط سرپرست گروه کوهنوردی بانوان کوهسار هستند که آنهم جای بحث دارد. شاید طرفداران و فداییان ایشان بهانه اولین بانوی خراسانی بودن ایشان را که پای بر فراز قله دماوند در زمستان نهادند را بگیرند. بله کاملا درست است سرکار خانم زری سلیمانی اولین بانوی خراسانی هستند که در زمستان موفق به صعود قله دماوند شده اند.

 

ولی یک چیز ایشان از معاونت هیئت کوهنوردی نیشابور برکنار شدند یعنی نمی توانند در تصمیمات یک شهرستان نقش جدی ای داشته باشند. پس چگونه برای انتخاب ریاست هیئت کوهنوردی خراسان رضوی حق رای پیدا می کنند.

اینجاست که ما معتقدیم معجزه جزئی از تصمیمات کوهنوردی در همه سطوح شده است.

یه سوال دیگر      

 خانم محبی معاونت هیئت کوهنوردی نیشابور چه می کنییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟