وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

عکس های سرپرستان(حتما ببینید)

 

عکس هایی از سرپرستان صعود چهار جبهه قله ملکوه(که توسط هیئت کوهنوردی نیشابور برگزار شد) را فوتو بلاگ هیئت کوهنوردی نیشابور ببنید:

آقای شاکری : سرپرست برنامه

آقای لگزیان : سرپرست جبهه شمالی(دیواره)

آقای شکوهی : سرپرست جبهه غربی (شیله غربی)

آقای قاراچشمه : سرپرست جبهه جنوبی

آقای علی رستمی : سرپرست جبهه شرقی (شیله شرقی)  

 

فوتو بلاگ هیئت کوهنوردی نیشابور

پاکسازی کوهستان


برنامه ی پاکسازی کوهستان امسال نیز در تقویم هیات جای گرفت و هفته ی گذشته به سرپرستی آقای امین الرعایا ریاست سابق هیات کوهنوردی و کوهنوردان نیشابوری در منطقه ی بوژان اجرا شد.

در این برنامه ی مشترک هیات کوهنوردی نیشابور با گروهها،اکثر گروههای کوهنوردی شهرستان به همراه اعضایشان در کنار اعضای هیات که تعدادی بالغ بر 300 نفر را تشکیل می دادند حضور داشتند و با تلاشی سبز و طبیعت دوستانه رنگ و بوی تازه ای به دره ی زیبای بوژان دادند.
لازم به ذکر است در این برنامه آقای دکتر مدیح شهردار محترم نیز حضور داشتند و طی سخنانی از جامعه ی کوهنوردی شهرستان و کوهنوردان نیشابوری به خاطر انجام چنین برنامه ای تقدیر و تشکر کردند.

خبر ؛ خسته نباشید ؛ تبریک و یک خواهش از هیات نیشابور


هفته ی گذشته اعضای هیات کوهنوردی نیشابور  در یک برنامه ی یک روزه به سرپرستی آقای ایمان شاکری؛ برای اولین بار در تاریخ کوهنوردی نیشابور قله ی ملکوه را از چهار جبهه به طور همزمان صعود کردند.
نکته ی قابل توجه در این برنامه علاوه بر صعود چهار جبهه ، صعود اولین بانوی سنگنورد نیشابوری از مسیر دیواره به قله بود.
خانم فاطمه مقدادی قهرمان صخره نوردی کشور در رشته ی سرطناب به همراه آقای ایمان شاکری(مسئول کمیته ی امداد و نجات) و به سرپرستی آقای مهدی لگزیان(مسئول کمیته ی غارنوردی) تیم دیواره را تشکیل می دادند که پس از چند ساعت تلاش ، موفق به انجام این مهم شدند و توانستند برگ زرینی به دفتر افتخارات هیات کوهنوردی نیشابور اضافه کنند.


ما نیز از طرف تیم مدیریتی وبلاگ و به نمایندگی از تمامی کوهنوردان نیشابوری ضمن عرض خسته نباشید ، این موفقیت را به اعضای هیات کوهنوردی و جامعه ی کوهنوردی شهرستان تبریک می گوئیم.

همچنین خسته نباشید و تبریک ویژه ای به ریاست محترم هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان جناب آقای نیک منش داریم و امیدواریم که تلاش مضاعف و پیوسته ایشان همینطور که تا به امروز پشتیبان اعضای هیات کوهنوردی بوده ، از این به بعد نیز ادامه داشته باشد.


. . . نکته ی آخر اینکه امیدواریم هیات کوهنوردی شهرستان بر خلاف گذشته در نقش یک تشکل برای ساختن نیرو برای گروه ها ظاهر نشود؛ بلکه به تقویت اعضای اصلی خود بپردازد تا تمامی گروهها و همچنین جامعه ی کوهنوردی نیشابور بتوانند از حضور نیروها و تجربیاتشان بهره مند شوند !!!

چند خبر از هفته های گذشته


. اجرای برنامه علم کوه و صعود به قله از مسیر دیواره و گرده به سرپرستی آقای حمید میربلوک

. اجرای برنامه آبشار اندرسم توسط گروه کوهنوردی آتش نشانی به سرپرستی آقای مهدی صادقی

. اجرای برنامه کال صابونی ، کوهپیمایی خرو و سنگنوردی کمر کندول توسط چند تن از اعضای هیات کوهنوردی


علت عدم توضیح در مورد برنامه های فوق این بود که گزارش هیج یک از این برنامه ها به دست ما نرسید تا ما از کم و کیف آنها با خبر شویم.

مجوز گروههای بانوان نیشابور

 

بالاخره پس از چندین سال کوهنوردی بی وقفه در هیئت کوهنوردی نیشابور، گروه های کوهنوردی بانوان نیشابورهم در تکاپو برای پیوستن به جرگه گروه های دائمی شهرستان هستند.

خانم ها زری سلیمانی ، زهرا لطفی و محبی رؤسای سه گروه از گروه های بانوان نیشابوردر راس این فعالیت ها قرار دارند.

ادامه مطلب ...

تقویم هیئت کوهنوردی نیشابور

 

دیشب در جلسه ای به ریاست جناب اقای مجید نیک منش (ریاست هیئت کوهنوردی نیشابور) وبا حضور جمعی از صاحب نظران هیئت کوهنوردی نیشابور تقویمی سه ماهه برای فعالیت های سه ماهه هیئت کوهنوردی نیشابور با نظر جمعی نوشته شد.

برنامه های شاخصی برای فعالیت های هیئت در نظر گرفته شده است که متعاقبا با چاپ تقویم و بررسی های نهایی نتیجه اعلام خواهد شد