وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

مجوز گروههای بانوان نیشابور

 

بالاخره پس از چندین سال کوهنوردی بی وقفه در هیئت کوهنوردی نیشابور، گروه های کوهنوردی بانوان نیشابورهم در تکاپو برای پیوستن به جرگه گروه های دائمی شهرستان هستند.

خانم ها زری سلیمانی ، زهرا لطفی و محبی رؤسای سه گروه از گروه های بانوان نیشابوردر راس این فعالیت ها قرار دارند.

گروه های کوهنوردی کوهسار که دومین گروه کوهنوردی بانوان نیشابور است سال ها پس از شروع فعالیت خود و رد شدن از مجوز یکساله ، دوباره اقدام برای دریافت مجوز دائم خود کرده است. متاسفانه باید پیش از اینها شاهد مجوز دائم این گروه که سرپرستی آنرا سرکار خانم زری سلیمانی بر عهده دارند می بودیم که بدلیل مسئولیت ایشان در هیئت کوهنوردی نیشابور در سال های گذشته و شاید هم کمی پشت گوش انداختن کارها تا اکنون این گروه قوی نیشابوری بدون مجوز دائم اقدام به کوهنوردی می کرده است.

گروه کوهنوردی هما که به جرات می توان گفت در یکساله اخیر پر تحرک ترین و فنی ترین تیم حاضر در عرصه بانوان کوهنوردی شهرستان نیشابور بوده است پس از اتمام مجوز یکساله گروه در سال جاری ، بدون وقفه اقدام به پیگیری برای مجوز رسمی خود کرده است. سرپرستی این گروه را سرکار خانم زهرا لطفی از کوهنوردان قوی و با انگیزه عرصه بانوان برعهده دارند که با توجه به کارنامه ایشان در صورت تایید مجوز دائمی گروه هما توسط فدراسیون کوهنوردی ایران باید شاهد حرکت هایی نو در بخش بانوان کوهنوردی نیشابور باشیم.

سومین گروه و پر جمعیت ترین گروه کوهنوردی بانوان نیشابور نیز که سرپرستی آنرا سرکار خانم محبی برعهده دارند نیز پس از اتمام مدت یکساله مجوز یکساله اقدام برای دریافت مجوز دائم از فدراسیون کوهنوردی ایران کرده است.

نکته جالب توجه در روند دریافت مجوز توسط این سه گروه همکاری و تعامل آنان با یکدیگر است که امیدواریم این همکاری ها در عرصه کوهنوردی هم ادامه پیدا کند.