وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

وبلاگ کوهنوردی نیشابور و نیشابوری ها

<--به اولین وبلاگ ورزشی نیشابور و جامع ترین باکس اطلاعاتی کوهنوردی نیشابور خوش آمدید-->

گشت نیروی انتظامی و کوهنوردی


جمعه هفته گذشته در پیحرکت چندین گروه کوهنوردی از میدان آزادی نیشابور ، گشت نیروی انتظامی اقدام به بررسی وضعیت مدارک گروه ها و مجوز های لازم آنان و همچنین مدارک ماشین آنان نیز نموده است.


این حرکت چندین و چند بار از طرف نیروی انتظامی به صورت خود جوش شکل گرفته است و هیئت کوهنوردی نیشابور نیز در مراحلی پیگیری های لازم را نموده است حتی در محدوده زمانی خاصی مجوز های یکروزه از طرف هیئت نیشابور برای حرکت گروه ها صادر می شده که البته بی تاثیر نبوده است.

مدت دار نبودن این حرکت از جانب نیروی محترم انتظامی و همچنین آشنا نبودن ماموران نیروی انتظامی با کوهنوردان نام آشنا و توجیه نبودنشان در خصوص چگونگی بررسی مدارک ، تعویض مکان حرکت ماشین گروه های فاقد مجوز و صلاحیت ، از جمله عواملی هستند که این طرح را همیشه دارای نقصان و عیب کرده اند و باعث شده اند میزان تاثیر گذاری آن چشمگیر نباشد.

امیدواریم هیئت مدیره نوپای هیئت کوهنوردی نیشابور با همکاری کلیه کوهنوردان نیشابوری در خصوص شناسایی این گروهها و زمان و مکان حرکت آنها بتواند با تلاشی مجدانه در این امر ، تاثیر بسزایی در پاک نمودن چهره طبیعت از لکه های سیاهی همچون گروه مروارید و راک و . . . داشته باشد.